Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

my gorilla!



Επίσκεψη λοιπόν στο ζωολογικό κήπο. Περίεργα βλέμματα, φανταχτερά χρώματα, απρόβλεπτες αντιδράσεις και εγώ τυχερή που αποθανάτησα μια απο αυτές!
Στο παρακάτω πολύτιμο βίντεο (είναι η πρώτη φορά που ανεβάζω βίντεο παρεμπιπτόντως) θα δείτε τον πολυαγαπημένο μου καινούργιο φίλο σε μια σκηνή που θα μου μείνει αξέχαστη.
Λοιπόν... έχω αποφασίσει να τραβήξω βίντεο ρισκάροντας να είναι βαρετό και ανούσιο παρ όλα αυτά υπομονετικά περιμένω και εγω όπως και οι υπόλοιποι αχόρταγοι θεατές για την κατάλληλη στιγμή!
Ο μαύρος μου φίλος με σκυμμένο το κεφάλι παριστάνει τον αδιάφορο και για λίγα δευτερόλεπτα απλά αφουγκράζεται τους ήχους....και.... έρχεται ένα σπαραχτικό κλάμμα απο κάποιο μωρό που δεν περνάει καλά, απανωτά ένα φλάς! ουαααααα!!!!!τσαφ!!!!! και αυτό ήταν! Ανασηκώνεται στα δυο του πόδια με στυλ, χάρη και πυγμή χτυπάει ρυθμικά και πολύ δυνατά το τζάμι που μας χωρίζει μόλις λίγα χιλιοστά σα ταμπούρλο!
enjoy!

 
κορμί!!!

δε θα ξεχάσω αυτό το βλέμμα..

!!!dedicating this memory to Kaitlyn and Andrea!!!

1 σχόλιο: